Äntligen...

...har vi fått nyckeln. Jag stod där rätt så lugn och "vuxen" när jag lyssnade på besiktningsmannen. Det var ändå lite svårt att tänka att detta är vårt hus nu. Iaf - besiktningen gick bra, inga anmärkningar.
Barnen verkade känna sig hemma...tur det. De sprang omkring som tettingar på gården och de kommer att bli ledsna den dagen vi röjer bort all sand och pinnar och sår gräs istället :)

Sen fick jag nycklarna i handen...då blev jag sådär löjligt lycklig! Åh, det var så häftigt.
Vi hade en kille kvar i huset ett tag som skulle visa oss lite teknikalia. Och det var väl då jag frågade om man fick låna toaletten...

Jaja, det tar väl tid att vänja sig att det faktiskt är vårt hus nu. Lite smågrejer hade vi med oss, men snart går det stora flyttlastet. Sen återstår det väl att se om internet kommer funka så snabbt o enkelt som Telia påstår.

Lite bilder igen:
 
Verandan
Verandan

Välkommen in
284086-20

Undra om det kommer lagas mer *godare* mat i familjen nu?
284086-21

Vår sovrumstapet
Vårt sovrum

Vardagsrummet med utsikt över kök och hall
Fireplace

Kommentarer
Postat av: Dolphin

Fint!! Kul med nytt och eget

2007-08-21 @ 10:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0