Nu har vi flyttat in

och som jag gissade var det inte lätt att få igång internet och allt. Men nu så...
Här kommer lite bilder på hur vi har det.


Verandan är på plats och taket färdiglagt.
284086-25

Maken har arbetat hårt med att ta tillvara på överblivet tegel.
Maken har arbetat hårt 

MIO fick lite besök av oss...och lite pengar fick de också. Vi är nöjda med hallen.
Klinkersen (tillval) har redan betalat sig bra med tanke på all sand och grus
som barnen tar med sig in.

Hallen

Den ger otroligt gott med värme, vår nya kamin...mmm...
Fire in the house

Vardagsrummet som än så länge innehar båda våra soffgrupper =)
Vardagsrummet med våra tre soffor

Kommentarer
Postat av: Åsa

MER bilder!!!!

Postat av: L-G

Fint hus ni har fått!

Jag tycker att jag känner igen erat hus, ligger det i Källby? Iså fall har vi varit förbi och tittat på det ett par gånger.

Vi håller på och bygger i Skövde ett björken som vi ritat inredningen själva på.

Snickarna åkte hem i Onsdagskväll så nu väntar vi bara på ewlektrikern ska komma nästa vecka för att dra elen på övervåningen.

17/11 så har vi slutbesiktningen
sen ska jag tapetsera och lägga golvet på övervåningen under 2 veckor och förhoppningsvis så kan vi flytta in vecka 49.

2007-11-08 @ 13:39:56
URL: http://lavendeln.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Hej!
Åh vilket fint hus och jätteläckert inomhus också. :-)

..men nu var det ett tag sedan du bloggade va? Kanske dags att börja skriva mer? :p

Kram på dig

2007-12-07 @ 13:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0